fbpx

Vizualizacija

Soc. tinklų ir reklamų vizualai, baneriai, logo

Kokybiško vizualinio turinio svarba

Vizualinis turinys šiandien yra svarbiausia komunikacijos ir marketingo dalis. Be nuotraukų, sukurtų vizualizacinių vaizdinių, ypač vaizdo įrašų, verslas sunkiai pasieks savo tikslinę auditoriją. Taip yra todėl, kad vaizdinis turinys yra lengviau pastebimas, skaitomas ir suprantamas nei tekstinis turinys. Tokį turinį galima greitai suvartoti, todėl toks turinys sulaukia daugiau dėmesio. Šiandieninė tendencija – vartotojai, norint suvartoti kuo daugiau turinio, greitai peršoka nuo neįdomaus turinio prie įdomaus, aktualaus ir įtraukiančio, todėl, tai įrodo, kad negali būti bet koks vizualinis turinys – jis turi būti kokybiškas, įdomus ir atitikti šiandienos realijas. Žinoma, kaip ir tekstinį turinį, taip ir vizualinį turinį reikia pritaikyti prie verslo tikslinės auditorijos. Šių laikų jaunimo kultūra į vizualinį turinį atnešė daug keistumo, atvirumo ir sarkazmo, todėl tokių, kaip memų vyriausios kartos atstovai gali net nesuprasti. Per laiką išbandyti įvairiausi nuotraukų filtrai, efektai ir redagavimo programėlės šiandien mus atneša į tikrą, nesuvaidintą ir be filtrų kuriamą turinį. O soc. tinklo Tik Tok turinys toks žiūrimas, kad Facebook, Instagram ir net YouTube padarė galimybę įkelti trumpus vaizdo įrašus – Reels ar Shorts. Net LinkedIn bandė įtraukti Story funkciją, tačiau po testavimo suprato, kad LinkedIn vartotojai tokiu turiniu nesinaudoja dėl šio soc. tinklo ne pramoginio naudojimo. Taigi, vizualinis turinys šiandien yra karalius.

Vizualizacijų kūrimas

 Logotipai

 Soc. tinklų įrašai, Story, Reels

 Soc. tinklų funkciniai vizualai (viršelio nuotrauka, Story pažymėjimai)

 Reklamų skelbimai

 Nuotraukų redagavimas