fbpx

Meta reklama tai dar ne viskas

Rytoj bus daugumos verslų pabrėžiama diena – Black Friday. Prieš šią dieną verslai pasileidžia Meta reklamą savo prekėms ar paslaugoms, kad tik būtų matomi ir perkami. Investuoja savo didžiausius biudžetus, o po Black Friday ar bet kokios kitos svarbios dienos ar šventės analizuoja ir skaičiuoja reklamos kampanijų atsiperkamumą (jei apskritai kažką analizuoja ir skaičiuoja). Ir dažnas verslas nusivili: reklama lyg ir pritraukė vartotojų, tačiau nebuvo tiek pardavimų, kiek tikėtasi. Kodėl?

Meta reklamos specialistas ir jo strategija

Dažnas verslas pradeda kaltinti reklamos specialistą ir jo strategiją – kas kitas jei ne jis turi daugiausiai žinių reklamos kampanijose ir gali padėti verslui pasiekti taip norimų pardavimų? O jei verslas apskritai neturi reklamos specialisto ir pakankamai žinių – tikriausiai tada yra tiesiog plūduriuojama vietoje. Visgi strategiškai rekomenduojama reklamos kampanijomis rūpintis ne tik svarbiomis datomis, bet ir įprastą dieną leidžiant reklamą atsivesti srauto į savo interneto svetainę. Šis srautas susipažinęs su jūsų produktais tampa aukso kasykla pardavimų reklamoje kai nustatote, kad reklamą rodytų būtent tik jai. Todėl neapsiribokite tik šaltomis auditorijomis, kurios jūsų nepažįsta ir iš pradžių nori su jumis susipažinti. Ir prašau netikėkite visais „už 7 eurus mes jums garantuojame pardavimus“, nes geras specialistas jums nieko garantuoti negali dėl 90% veiksnių, kurie nepriklauso nuo reklamos.

Kur veda jūsų Meta reklama?

Matote, kad reklamos kampaniją pasiekia daug žmonių, surenka daug paspaudimų, tačiau vartotojas užėjęs į ten, kur veda reklama – dažniausiai tai būna el. parduotuvė – taip ir nenusiperka jūsų produkto. Pirmas dalykas į kurį reikėtų atkreipti dėmesį, ar reklama nustatyta taip, kad ji atrinktų vartotojus, kurie pirks jūsų produktą (pvz.: Purchase Pixel Event‘as). Tačiau net ir tai nustačius svarbu sekti vartotojų veiksmus el. parduotuvėje – galbūt jūsų el. parduotuvė nepatraukli, nefunkcionali, neaiški, lėta, kažkas neveikia ir pan. Tokiu atveju vartotojas ateis, pamatys bardaką ir išeis – ir štai čia tada prarandate potencialų pirkėją. Vartotojų veiksmus sekti galite naudoti GA4, Hotjar ar MS Clarity įrankius. 2 pastarieji daro vartotojo veiksmų vaizdinę medžiagą, kurioje galite analizuoti pelės judėjimą, mygtukų spaudimą, turinio žiūrėjimą ir t.t.

Ką darote su vartotojais palikusiais krepšelį?

Įdomus klausimas? „O ką su jais galima padaryti? Paliko, tai paliko“. Ne, ne, ne – čia jūs prarandate galimybę pagauti potencialų klientą palikusį krepšelį arba neužbaigusį inicijuoto apmokėjimo ir paskatinti jį užbaigti procesą. Tam galima pasitelkti tokius įrankius, kaip Omnisend, Klaviyo ar kitus. Jie padeda sukurti automatinius laiškus, kurie primintų vartotojui, jog jis nepabaigė savo veiksmo, o po kelių priminimų galima suteikti 5-15% nuolaidos kodą ir potencialus klientas gali užsimanyti užbaigti pirkimą tapdamas jūsų klientu.

Kokių papildomų veiksmų galima imtis, kad Meta reklama veiktų?

Ir taip, neužtenka vien tik Meta reklamos – dar galima imtis daug kitų papildomų veiksmų, kurie padeda Meta reklamai veikti efektyviau:

  • Soc. tinklų įtraukiantis, potencialius klientus apšildantis turinys;
  • Interneto svetainės ar el. parduotuvės vidinis ir išorinis SEO;
  • Naujienlaiškiai;
  • Google reklama;
  • Influencerių reklama ar UGC turinys;
  • Straipsniai žiniasklaidoje;
  • Ir t.t.

Kuo daugiau pasirinksite kanalų, kuriuose galite pasiekti savo tikslinį vartotoją, tuo didesnė tikimybė, kad sužadinsite jų norą pirkti. Jūs net nepastebite, kaip įvairių prekės ženklų reklama iš visų pusių, paveikia jus nusipirkti jų produktą.

Todėl nenukreipkite savo pardavimų strategijos tik į Metą reklamą, išbandykite įvairius kanalus, palaikykite balansą. Juk Meta reklama (ar jos specialistas) nekaltas, jei jūsų el. parduotuvė yra chaotiška ar jūs nesistengiate įtraukti potencialių pirkėjų savo soc. tinklų turiniu. Jei reikia pagalbos su Meta reklama ir potencialaus pirkėjo visa kelione, Digitasodas komanda gali padėti.

Straipsnį parengė:
Dovilė Rusteikienė
Įmonės vadovė, skaitmeninio marketingo specialistė
El. paštas: dovile.rusteikiene@digitasodas.lt