Reklamos Kampanijos
Reklamos turinio kūrimas ir optimizavimas
Kas yra reklamos kampanija ir kam ji reikalinga?
Reklamos kampanija yra veiksmų visuma, kurio tikslas yra per tam tikrą nustatytą laiką pasiekti verslo tikslus su reklamos pranešimu. Dažniausi verslo siekiami tikslai yra padidinti prekės ar paslaugos pardavimus, besiregistruojančių į konsultacijas, mokymus ir seminarus skaičių, lankytojų skaičių interneto svetainėje ar soc. tinkluose. Reklama užsiimti svarbu todėl, kad organiškai galima pasiekti tik 0-3% vartotojų, o iš šių vartotojų, nei vienas gali negeneruoti pardavimo, kas reiškia, jog verslas neparduoda savo prekių ar paslaugų. Todėl norint pasiekti gerų rezultatų verslas turi investuoti į reklamą – vienai reklamos kampanijai rekomenduojama skirti daugiau nei 100 eurų. Reklamos kampaniją rekomenduojama vykdyti piltuvėlio būdu, kai nustatoma šalta, šilta ir karšta auditorijos ir kiekvienai rodoma skirtinga reklama.
Kuriant reklamos kampaniją kiekvienai piltuvėlio daliai yra apsibrėžiami reklamos tikslai, kuriuos nori pasiekti verslas, tuomet yra nustatoma reklamos tikslinė auditorija ar jos segmentai bei parenkami tinkami raktiniai žodžiai. Taip pat reikia nepamiršti, kad reklamos metu rekomenduojama testuoti tokius dalykus, kaip auditoriją, perduodamą žinutę, vizualizaciją, tekstą – tai padės rasti geriausiai veikiančią reklamą, tačiau tai gali trukti gan ilgai, nes viskas taip sparčiai keičiasi, kad geriausia reklama gali tapti nebeįdomi. Todėl skaitmeninio marketingo didelė dalis yra testavimas ir duomenų analizė. Po šių veiksmų prieinama prie kūrybinės dalies, kurios metu kuriama reklamos žinutė, vizualizacija ir tekstas. Žinoma, po viso to yra nustatomas biudžetas su kuriuo būtų galima pasiekti norimus verslo tikslus. Tuomet visi apsirašyti ir sukurti dalykai yra įkeliami į tokias sistemas, kaip Google AdWords, Facebook Business Manager ar kitus soc. tinklus, taip pat optimizuojant reklamą sistemoje pasirenkami tokie nustatymai, kaip biudžeto optimizavimas, data ir laikas, reklamos turinio skelbimo vietos (story, marketplace ir pan.) bei kiti pasirinkimai.
Paskyros su kuriomis dirbame
Reklamos kampanija ir turinys
Turinio kūrimo darbai