fbpx

Reklamos Kampanijos

Reklamos turinio kūrimas ir optimizavimas

Paskyros su kuriomis dirbame

Google

Facebook

Instagram

LinkedIn

Kas yra reklamos kampanija ir kam ji reikalinga?

Reklamos kampanija yra veiksmų visuma, kurio tikslas yra per tam tikrą nustatytą laiką pasiekti verslo tikslus su reklamos pranešimu. Dažniausi verslo siekiami tikslai yra padidinti prekės ar paslaugos pardavimus, besiregistruojančių į konsultacijas, mokymus ir seminarus skaičių, lankytojų skaičių interneto svetainėje ar soc. tinkluose. Reklama užsiimti svarbu todėl, kad organiškai galima pasiekti tik 0-3% vartotojų, o iš šių vartotojų, pardavimo gali generuoti nei vienas, kas reiškia, jog verslas neparduoda savo prekių ar paslaugų. Todėl norint pasiekti gerų rezultatų verslas turi investuoti į reklamą – vienai reklamos kampanijai rekomenduojama skirti daugiau nei 100 eurų. Reklamos kampaniją rekomenduojama vykdyti piltuvėlio būdu, kai nustatoma šalta, šilta ir karšta auditorijos ir kiekvienai rodoma skirtinga reklama.

 

Kuriant reklamos kampaniją kiekvienai piltuvėlio daliai yra apsibrėžiami reklamos tikslai, kuriuos nori pasiekti verslas, tuomet yra nustatoma reklamos tikslinė auditorija ar jos segmentai bei parenkami tinkami raktiniai žodžiai. Taip pat reikia nepamiršti, kad reklamos metu rekomenduojama testuoti tokius dalykus, kaip auditoriją, perduodamą žinutę, vizualizaciją, tekstą – tai padės rasti geriausiai veikiančią reklamą, tačiau tai gali trukti neilgai, nes viskas taip sparčiai keičiasi, kad geriausia reklama gali tapti nebeįdomi. Todėl skaitmeninio marketingo didelė dalis yra testavimas ir duomenų analizė. Po šių veiksmų prieinama prie kūrybinės dalies, kurios metu kuriama reklamos žinutė, vizualizacija ir tekstas. Žinoma, po viso to yra nustatomas biudžetas su kuriuo būtų galima pasiekti norimus verslo tikslus. Tuomet visi apsirašyti ir sukurti dalykai yra įkeliami į tokias sistemas, kaip Google AdWords, Facebook Business Manager ar kitus soc. tinklus, taip pat optimizuojant reklamą sistemoje pasirenkami tokie nustatymai, kaip biudžeto optimizavimas, data ir laikas, reklamos turinio skelbimo vietos (story, marketplace ir pan.) bei kiti pasirinkimai.

Reklamos kampanija ir turinys

Reklamos kampanijo kūrimo darbai

1. Tikslo iškėlimas

2. Tikslinės auditorijos nustatymas

3. Raktinių žodžių parinkimas

4. Testavimas

5. Biudžeto nustatymas

6. Reklamos optimizacija sistemose

7. Duomenų analizė ir ataskaitos teikimas

Turinio kūrimo darbai

1. Tekstų kūrimas

2. Vizualų kūrimas

3. Nuotraukų tvarkymas

4. Vaizdo įrašų kūrimas

5. Storių ir Reels kūrimas

Kontaktinė informacija

Lauksime jūsų skambučio arba laiško

Socialiniai tinklai

Visos teisės saugomos © 2020-2022 DigitaSodas