Grafinis dizainas
Socialinių tinklų ir reklamų vizualai, baneriai, logotipai ir vizualinis identitetas
Prekės ženklo identiteto svarba
Prekės ženklui svarbus ne tik logotipas, tačiau ir visas identitetas, nes nors ir prekės ženklas gali būti atpažįstamas iš logotipo, didžiausią atpažįstamumo vertę sukuria visa bendra visuma vadinama prekės ženklo identitetu. Ar galėtum restoraną „McDonald‘s“ atpažinti tik iš tam tikro atspalvio raudonos ir geltonos? O kaip su „Telia“ – ar pamačius ryškią violetinę nekyla asociacijos? Dauguma didžiausių Lietuvos ir pasaulio prekės ženklų savo atpažįstamumą kuria ne tik pastoviai rodydami savo logotipą, nes jis vienas paleistas į pasaulį turi mažai galios, bet ir išskirdami savo spalvas, šriftus ir grafinius elementus, kuriuos pamačius vartotojas iš karto pagalvoja apie tą prekės ženklą. Komunikacijai labai svarbus prekės ženklo atpažįstamumas, juk kuo labiau prekės ženklas atpažįstamas, tuo artimesnį ir geresnį santykį jis kuria su savo vartotojais. O, žinoma, kuo geresnis santykis, tuo daugiau pardavimų ir lojalių klientų verslas gauna.
Vizualizacijų ir vizualinio identiteto kūrimas
Logotipas ir prekės ženklo identitetas
- Logotipo kūrimas
- Prekės ženklo spalvų parinkimas
- Prekės ženklo šriftų parinkimas
- Prekės ženklo grafinių elementų kūrimas
- Korekcijos
Vizualizacija ir kitas vaizdinis turinys
- Interneto svetainių vizualai, baneriai
- Soc. tinklų vizualai, baneriai
- Reels, vaizdo įrašų montavimas
- Nuotraukų redagavimas