Artėja nauji metai. o mes kalbame apie socialinių tinklų turinį. „TikTok“ tendencijos - kaip žinoti, ką kurti? Vis spėliojame kas bus populiaru. Tačiau su spėliojimu nieko nepasieksime, reikia imti daryti ir bandyti. Taigi, kam apskritai reikia sekti tendencijas ir...
Meta reklama tai dar ne viskas
Rytoj bus daugumos verslų pabrėžiama diena – Black Friday. Prieš šią dieną verslai pasileidžia Meta reklamą savo prekėms ar paslaugoms, kad tik būtų matomi ir perkami. Investuoja savo didžiausius biudžetus, o po Black Friday ar bet kokios kitos svarbios dienos ar...
Dirbtinis Intelektas (AI) tekstų rašyme. Padeda ar trukdo?
Liepos mėnesį socialiniuose tinkluose dalinomės patirtimi, apie tuomet dar visai naujai išėjusią „Adobe Photoshop“ Dirbtinio Intelekto (AI) funkciją, kuri, kompiuterio pagalba, generuoja objektus ir nuotraukų foną, kontekstą. Įraše rašėme „Rekomenduojame visiems...
Brandbook ir vizualinis identitetas. Kuo jie skiriasi?
Vis dažniau iš grafikos dizainerių girdime pasiūlymus sukurti logotipą ir vizualinį identitetą, tačiau kas tai iš tikrųjų yra? Kuo tai skiriasi nuo prieš mėnesį mūsų aprašytos Prekės ženklo įvaizdžio knygos (Brandbook)? Šiandien tą ir aptarsime: Kas yra vizualinis...
Savimi prekės ženklas: istorija, kūrimas ir kalendorius-knyga
Dar prieš gerus 3 metus ieškojau kažko panašaus į kalendorių-knygą (angl. bulletjournal) sau. Radau daug įvairių pavyzdžių, kaip tą merginos pasidaro pačios savo sąsiuvinyje, tačiau aš daug laiko neturėjau tam ir tingėjau tuo užsiimti, todėl ieškojau jau sukurto,...
Brandbook svarba komunikacijoje
Dažnai komunikuojame, jog tekstai ir jų turinys labai svarbu, norint pritraukti klientą. Tačiau pamirštame kitą labai svarbią dedamąją dalį socialinių tinklų komunikacijoje – vizualus ir brandbook. Juk žmonės dažnai pirmiausia pamato vizualą, tik jeigu vizualas...
Socialiniai tinklai – kuriuos pasirinkti?
Pradėjus kurti verslą vienas iš pirmųjų klausimų, kurie socialiniai tinklai geriausi verslui? Socialinių tinklų įvairovė šiuo metu ypač didelė ir tikėtina, kad bėgant laikui vis didės. Skirtingi socialiniai tinklai turi skirtingus įrankius, skirtingas auditorijas. Tad...
Unified Suppliers – tai įrankis sujungiantis dropshipping tiekėjus ir taupantis jūsų laiką
Tie, kas labiau domisi pardavimais, tikrai yra susidūrę su anglišku terminu dropshipping – tai verslo modelis, kuris leidžia pardavinėti prekes internetu be fizinės sandėliavimo vietos. Norint užsiimti tokiu verslu reikia išsirinkti tiekėjus ir jų prekes integruoti į...
Šabloninis VS unikalus (pieštas) interneto svetainės dizainas
Dažnai verslams pradedant kurti interneto svetainę iškyla klausimai, kaip turi atrodyti interneto svetainės dizainas ir kokį dizaino kūrimo būdą pasirinkti: šabloninio dizaino pritaikymą ar unikaliai nupieštą dizainą? Nedaug IT srityje išmanančiam žmogui šie klausimai...
Verslo planavimas – dažnas pradeda ne nuo to galo
Tavo verslas tau yra šventa tvirtovė ar jaukūs namai, kuriuose tik tu geriausiai žinai, kaip vyksta verslo planavimas ir, kaip įgyvendinti planą. Deja, neretai atsitinka taip, kad su savo turimomis žiniomis tvirtovė ar namas pradedamas statyti ne nuo to galo. Pamatai...