Auditai
Socialinių tinklų, Meta paskyros ir reklamos, interneto svetainės auditai
Kokia audito nauda?
Auditai naudingi verslams, kurie jau vykdo savo veiklą ir turi susikūrę interneto svetainę / elektroninė parduotuvę arba socialinių tinklų paskyras, leidžia reklamas. Audito metu yra analizuojami išvardinti komunikacijos kanalai, peržiūrimi techniniai parametrai, vaizdinis ir tekstinis turinys, atsakoma į pateiktus klausimus, analizuojama tai, kas svarbu tam rinkodaros kanalui.
Šios analizės padeda suprasti, kurioje vietoje šiuo metu yra verslas su turimais rinkodaros kanalais, kokias problemas reikia susitvarkyti, pagerinti ar patobulinti, tad tai puikus pasitikrinimas. Po audito rekomenduojame iš karto atlikti reikiamus veiksmus pagal pateiktas rekomendacijas ir pasiūlymus, nusimačius darbų planą. Kitaip auditas gali nugulti į giliausią kampelį, o ten jis neteks prasmės.
Socialinių tinklų auditas
-
Kiekybinė analizė
-
Paskyrų techninė analizė
-
Kokybinė įrašų analizė
Meta paskyros ir reklamų auditas
-
Meta Business Manager paskyros peržiūra
-
Reklamos kampanijų peržiūra
-
Atsakymas į pateiktus klausimus
-
Iki 1 val. konsultacija Google Meet
WEB dizaino auditas
-
Elementų išsidėstyms puslapiuose
-
Šriftų, splavų naudojimas
-
Kliento patirtis svetainėje