Socialinių tinklų strategija – tai komunikacijos ir reklamos planas, kuris padeda tikslinę auditoriją pasiekti greičiau ir tikslingiau. Strategija padeda veikti numatytais žingsniais – be strategijos tikslai ir norimi rezultatai bus siekiami žymiai lėčiau ir su daug nuokrypių į šoną.
Kuriant soc. tinklų strategiją yra apsibrėžiami tikslai, kuriuos nori pasiekti verslas, tuomet atliekamas verslo soc. tinklų auditas, kurio metu išsiaiškinamos stiprybės, silpnybės, galimybės ir grėsmės. Tuomet atliekama konkurentų analizė, kurios metu galima pamatyti, kaip komunikuoja ir reklamuojasi konkurentai, kokias tendencijas išnaudoja, koks turinio tonas ir t.t, bei tikslinės auditorijos analizė – jos metu TIKSLIAI ir AIŠKIAI aprašoma verslo tikslinė auditorija ir jos segmentai. Po šių veiksmų prieinama prie kūrybinės dalies, kurioje numatoma strateginė kryptis (ką norima pasiekti, kaip galima pasiekti ir pan.), komunikacijos linijos (apie ką komunikuoti), soc. tinklų prekės ženklo knyga (vertybės, vaizdas, spalvos, komunikavimo tonas, logo ir t.t.), tekstinio ir vizualinio turinio taisyklės (vizualiniai pasikartojantys sprendimai, teksto ilgis, tonas, grotažymių ir emociukų naudojimas ir t.t.). Viena svarbiųjų strategijos dalių – reklamos tikslų, biudžeto, taisyklių apsirašymas. Soc. tinkluose organiškai galima pasiekti 0-3 % vartotojų, todėl reklamos dalis žaidžią bene didžiausią žaidimo dalį. Ir, žinoma, veiksmų planas, kuris padės sukurtą strategiją įgyvendinti.
1. Nustatymų tvarkymas
2. Įrašų kėlimas pagal planą
3. Priežiūra, problemų sprendimas
4. Komentarų, žinučių atsakinėjimas
5. Naujų komunikacijos idėjų galvojimas, testavimas
6. Duomenų analizė ir ataskaitų teikimas
1. Tekstų kūrimas
2. Vizualų kūrimas
3. Nuotraukų tvarkymas
4. Vaizdo įrašų kūrimas
5. Storių ir Reels kūrimas
Lauksime jūsų skambučio arba laiško
Visos teisės saugomos © 2020-2023 DigitaSodas