fbpx

Savimi prekės ženklas: istorija, kūrimas ir kalendorius-knyga

Dar prieš gerus 3 metus ieškojau kažko panašaus į kalendorių-knygą (angl. bulletjournal) sau. Radau daug įvairių pavyzdžių, kaip tą merginos pasidaro pačios savo sąsiuvinyje, tačiau aš daug laiko neturėjau tam ir tingėjau tuo užsiimti, todėl ieškojau jau sukurto, tačiau Lietuvoje neradau. Ir pagalvojau: o jei tokį sukursiu aš, galbūt yra tokių neturinčių laiko ar tinginčių, tačiau norinčių stebėti savo emocijų kaitą, įpročius. Ir nuo to laiko mano galvoje buvo įstrigęs kalendorius, kurį vis bandžiau sukurti, tačiau vis nepavyko.

Kūrimo procesas: kalendorius ir jo turinys bei dizainas

Visgi mūsų Digitasodas komandoje atsiradus grafikos dizainerei Aistei tapo realu sukurti patrauklų kalendorių-knygą, todėl jau pirmą jos darbo mėnesį pristačiau idėją, kuri jai labai surezonavo. Pradėjome planuoti knygos turinį, kurti dizainą. Į knygą norėjosi sudėti labai daug dalykų, tačiau supratome, kad turime likti prie kažkokios sistemos, kad puslapių skaičius neišaugtų, todėl išlaikėme akcentą ties emocijų ir įpročių žymėjimusi. Norėjome, kad kalendorius ramintų, todėl pasirinkome švelnias, ne ryškias spalvas.

Savimi prekės ženklo gimimas

Dar prieš pradedant kurti knygą aš iškarto sėdau prie idėjos-verslo modelio drobės – kurį apsirašius buvo aišku, kad idėja puiki, atsiperkanti. Kuriant knygą viskas tapo taip realu, kad priėjome prie klausimo: „o po kokiu pavadinimu ji bus?“. Pradėjome galvoti prekės ženklo pavadinimą – tiesą sakant ilgai neužtrukome, nes aiškiai supratome kur link su prekės ženklu norime keliauti. Taip ir atsirado pavadinimas SAVIMI, kuris reiškia buvimą su savimi, rūpinimasis savimi, meilę sau. O kalendorius tapo: „Savimi“ emocijų-įpročių knyga 2024.

Kalendorius: ką galima jame rasti?

„Savimi“ emocijų-įpročių knygoje galėsit:

  • Užsirašyti metų tikslus;
  • Žymėtis kiekvienos dienos emocijas ir kodėl tokios kyla;
  • Stebėti savo miego ritmą;
  • Stengtis suvartoti pakankamai vandens;
  • Žymėtis savo įpročius tokius kaip: fizinis aktyvumas, pomėgiai, namų ruoša, kūno priežiūra ir kt.;
  • Planuoti savo biudžetą;
  • Skaityti apie santykius, ribas, emocinę gerovę;
  • Sužinoti įvairias terapijos rūšis;
  • Atrasti įdomių faktų ir mitų.

Kalendorius skirtas visiems metams, o jo tęstinumą mes pažadame.

Papasakojau tik dalį apie Savimi prekės ženklo gimimą ir „Savimi“ emocijų-įpročių knygos kūrimą. Praošus pagrindiniams pardavimams galėsiu daugiau atskleisti kodėl pradžiai buvo svarbus idėjos-verslo planas, ką mes įtraukėme į komunikacijos ir rinkodaros planą ir kokių rezultatų pasiekėme. Visgi, su šiuo prekės ženklu mes, Digitasodas komanda, dirbame ne tik kaip produktų kūrėjai, bet ir kaip el. parduotuvės ir komunikacijos bei marketingo vykdytojai.

Straipsnį parengė:
Dovilė Rusteikienė
Įmonės vadovė, skaitmeninio marketingo specialistė
El. paštas: dovile.rusteikiene@digitasodas.lt