fbpx

Unified Suppliers: projekto progresas ir perspektyvos

2023 metais sukurtas projektas Unified-suppliers šiuo metu žengia didelius žingsnius į priekį. Ši platforma yra skirta dropshippingo verslo procesams optimizuoti suteikiant galimybę vienoje vietoje turėti bei valdyti skirtingus tiekėjus, automatizuoti produktų katalogo valdymą.

Šį kartą apie projektą plačiau pakomentuos projekto įkūrėjas Robertas!

  • Koks buvo pagrindinis motyvas, kuris paskatino sukurti „Unified-suppliers“?

Per pastaruosius 8 metus teko atlikti nemažai įvairių tiekėjų integracijų klientams į jų el. parduotuves, kuriant įvairius modulius pagal pageidavimus, tačiau pamąsčius, tai buvo monotoniškas darbas, o nemaža dalis funkcionalumo kartodavosi. Vėliau projektų gyvavimo laikotarpiu prireikdavo įvairių atnaujinimų, papildomų tiekėjų integracijų ir pan.

2023 metais, pavasarį, per vieną mėnesį sulaukėmė apie 10 užklausų dėl integracijų, o klientų poreikiai buvo panašūs, skirdavosi tik jų naudojama turinio valdymo sistema. Tuo metu pagalvojome, kas būtų, jeigu mes galėtume sukurti įrankį, kuris turėtų visas šias funkcijas, kurių nori klientai. Tokiu atveju jie turėtų 24/7 palaikymą, reguliarius atnaujinimus ir minimalius techninius reikalavimus klientų el. parduotuvių serveriams. Po pokalbio su įvairiais esamais bei potencialiais klientais pasitvirtino, kad ši platforma jiems būtų aktuali ir jie sutiktų mokėti už galimybe naudotis ne tik šia platforma, bet ir visomis naudomis, kurias išvardinau anksčiau. Žinoma, reikia nepamiršti, kad kai kurios funkcijos atsiranda su laiku, juk projektas auga.

  • Su kokiais pagrindiniais iššūkiais susidūrėte pradedant projektą ir kaip juos įveikėte?

Tikriausiai pagrindinis iššūkis buvo platformos paruošimas pirmiems naudotojams, kadangi su kiekvienu nauju klientu reikėjo daryti daug įvairių sistemos patobulinimų, perdaryti įvairiais funkcijas tam, kad atitikti visų klientų poreikius.

  • Ką „Unified-suppliers“ siūlo vartotojams ir kaip šis pasiūlymas išsiskiria iš konkurentų?

Mes siūlome naudotis platforma, su kuria klientas gali per 1-3 dienas pradėti importuoti prekes į savo el. parduotuvę ar kitą pardavimo kanalą (pavyzdžiui, Pigu.lt, Varle.lt) iš savo tiekėjų. Kiekvienas žmogus gali pritaikyti savo norimas kainodaros taisykles, lokalizuoti prekių kortelių informaciją ir atlikti kitas įprastas operacijas.

Skirtingai nei kiti paslaugų tiekėjai, mes be papildomų mokesčių:

  • Atliekame visus integracijos ir palaikymo darbus.
  • Prižiūrime, kad viskas vyktų sklandžiai bet kurią savaitės dieną.
  • Atliekame patobulinimo darbus pagal pageidavimus.
  • Nemokamai konsultuojame el. komercijos ir kitais techniniais klausimais, kurie dažnu atveju nebūna susiję tiesiogiai su tiekėjais ar dropshipping.
  • Kokie yra ilgalaikiai plėtros tikslai ir kaip planuojate juos pasiekti? Kokių rezultatų buvo pasiekta iki dabar?

Šiuo metu mūsų tikslai yra:

  • Pasiekti daugiau nei 100 integruotų tiekėjų ribą. Šiuo metu turime 28 tiekėjus.
  • Suintegruoti dar daugiau įvairių prekybviečių (angl. “marketplace”), šiuo metu turime integracijas su Pigu.lt, Varle.lt, Ebay MIP.
  • Sukurti savo specializuotus įskiepius, modulius, programėles skirtas populiariausioms el. komercijos platformoms. Šiuo metu specializuojames ties WordPress (WooCommerce) el. parduotuvių naudotojais.

Pakalbinome ne tik projekto įkūrėją, bet ir projektų vadovą Rimantą, kuris taip pat pasidalino savo įžvalgomis apie „Unified-suppliers“.

  • Kokius technologinius sprendimus naudojate projekte ir kaip jie prisideda prie jo sėkmės?
  • Platforma yra sukurta naudojant gerai pažįstamus ir mėgstamus Laravel ir VueJs karkasus (angl. “frameworks”) ir MySQL 8. Tai leido MVP produkto versiją paleisti ypač greitai.
  • Aplikacijos kešavimui (angl. Cache) naudojame DragonflyDB serverį, kuris veikia taupiau ir iki 25 kartų greičiau, palyginus su Redis serveriu.
  • Aplikacijos viduje ypač greitai duomenų paieškai atlikti naudojame Meilisearch paieškos variklį.
  • Kaip klientai gali naudotis „Unified-suppliers“ ir kokia yra pagrindinė nauda, kurią jie gauna?

Klientas išsirinkęs planą platformoje susisiekia su jam skirtu vadybininku, kuris suderina tiekėjų integracijos klausimus su klientu. Tiekėjai įprastai į „Unified-suppliers“ platformą yra integruojami per 1-3 darbo dienas, po kurių klientas savo paskyroje mato integruotų tiekėjų duodamus duomenis ir gali pradėti nusistatinėti savo kainų taisykles, pasirinkti, į kokias kalbas bus verčiama informacija ir kokios prekės bus perduodamos.

Pagrindinė nauda yra ta, kad mes rūpinames, jog kiekvieno kliento atveju, jo kelionė būtų kuo sklandesnė ir neskaičiuojame valandų, kurias skiriame pagalbai.

  • Kokia yra projekto komunikacija ir marketingas?

Šiuo metu savo potencialius klientus pasiekiame per „Facebook“ platformą ir rekomendacijas iš esamų ar buvusių klientų.

Na, o su esamais klientais komunikuojame visais kanalais, kuriais jiems patogu, pavyzdžiui, el. Paštu, telefonu ar pokalbių programėle „Messenger“.

Tariame ačiū Robertui ir Rimantui, kurie taip išsamiai atsakė į jiems užduotus klausimus bei leido kiekvienam suprasti apie „Unified-suppliers“ projekto progresą ir perspektyvas. Juk tai dar vienas „Digitasodas“ vidinis projektas, kurį sėkmingai auginame jau vienerius metus.