fbpx

Kaip mums sekėsi 2023 metais: atlikti mūsų darbai, rezultatai, tikslai

Naujieji metai reiškia praėjusių metų rezultatų matavimą ir naujų metų tikslų planavimą. Kiekvienas, tiek fizinis asmuo, tiek įmonės, organizacijos matuoja, ką nuveikė 2023 metais ir išsikelia naujus tikslus, norimus pasiekti rezultatus 2024 metams. O kaip gi mums sekėsi 2023 metais? Kokius darbus atlikome? Kokie mūsų ateities planai, tikslai?

Kaip Digitasodui sekėsi 2023 metais?

2023 metai buvo padarytas didžiulis šuolis ir apturėta pokyčių. Pirmiausia, tikriausiai geriausias sprendimas buvo pradėti savo darbus perleisti išorės žmonėms, nes jau patys nelabai spėjome jų atlikti, todėl dar sausio gale pirmasis su mumis pradėjęs bendradarbiauti žmogus buvo grafikos dizainerė Aistė. Su ja pakėlėme savo paslaugų kokybę, todėl pradėjome stipriau siūlyti savo paslaugas. Nauji klientai pradėjo plūsti, todėl reikėjo papildomų rankų ties soc. tinklų administravimo ir programavimo darbų. Vėl pradėjome bendradarbiauti su daugiau žmonių, kad jiems būtų patogiau dirbti esant norui išeiti iš namų persikraustėme iš 4 aukšto ofiso į 3 aukšto didesnes patalpas. Na, ir metų gale mes jau sėdėjome su 3 kartais daugiau klientų nei metų pradžioje.

Kokius darbus atlikome? Kokių projektų turėjome?

Pavasarį mus užplūdo nauji interneto svetainių, el. parduotuvių projektai, vienas iš jų automobilių nuomos interneto svetainė www.moto-sfera.lt, kurią padarėme minimalistinio stiliaus, paprastą ir lengvą. Tvarkėme įvairias el. parduotuves, išbandėme Shopify platformą ir jos veiklą. Vasarą turėjome truputi nervuko, nes atsiradus soc. tinklų administravimo klientams, reikėjo spėti greitai suktis su strategijomis ir komunikacijos įgyvendinimu. Na, o rudenį pribėgo daug Meta reklamos paslaugų norinčių klientų, todėl čia jau aš sukausi iš peties viena ranka spaudinėdama kompiuterio klavišus, o kita ranka sūpuodama naujagimį 😀

Projektų buvo ir sėkmingesnių, ir mažiau sėkmingų. Kai kurie klientai jau po truputi silpsta, kai kurie auga šuoliais. Dažniausias dėsnis, kad tie, kurie neplanavo, jie ir miršta, o tie, kurie labai gerai viską susiplanavo stiprėja toliau. O mes stengiamės įvertinti ir patarti ne tik apie paslaugas, kurias teikiame, bet ir apie verslo valdymą, kai matome, kad reikia šiek tiek pagalbos, pastūmėjimo.

Didžiausias iššūkis – vidiniai projektai

Dar žiemos pabaigoje pradėjome dirbti ties „Savimi“ vidinio projekto, tačiau intensyviausias laikas buvo nuo vasaros pabaigos. Pirmiausia pasidarėme aiškų idėjos planą ir įvertinome ar idėja turi galimybę išlikti. Tada keliavo verslo planas paraleliai su skaitmeninės versijos produkto kūrimu, o vasarą stipriai padirbėta su komunikacijos ir rinkodaros planu. Norėjome būti stipriai pasiruošę, nes nenorėjome ilgai laukti, kol naujas prekės ženklas po truputi įsilies į rinką, kuri, beje, buvo neužpildyta. Komunikaciją pradėjome nuo spalio mėn. ir galime pasidžiaugti, kad per 3 mėnesius mes turėjome daugiau nei 250 užsakymų ir projektas atsipirko daugiau nei 80%, įskaitant išlaidas spaudai, specialistams ir reklamai.

Pavasario pabaigoje IT projektų vadovas Robertas sugalvojo sukurti Unified Suppliers platformą, kuri sujungia visus dropshipping tiekėjus į vieną vietą ir padeda juos valdyti: keisti kainų taisykles, versti iš vienos kalbos į kitą ir pan. Šis projektas juda truputi lėčiau, tačiau potencialių klientų užklausų sulaukiame nemažai.

Kokie mūsų ateities planai, tikslai?

Tai kokie tie mūsų planai, tikslai šiais metais?

  • Bendradarbiauti su specialistais ne kaip su laisvadarbiais, bet įdarbinti su darbo sutartimi (įdarbinti 3 darbuotojus);
  • Padvigubinti dabartinį klientų skaičių;
  • Savimi išleisti 2025 metams ir papildomus 5 naujus produktus;
  • Metų pajamas padidinti 3 kartus.

Straipsnį parengė:
Dovilė Rusteikienė
Įmonės vadovė, skaitmeninio marketingo specialistė
El. paštas: dovile.rusteikiene@digitasodas.lt